Estetyczne, lekkie i wygodne w użyciu

Opakowania do żywności doypack są niezwykle wygodne i praktyczne, zarówno dla producenta, jak i dla klientów. Czym się wyróżniają i dlaczego warto wybrać torebki doypack? Sprawdź!
Torebki doypack wykonane są z połączenia papieru z aluminium i folią PE/PET. Zyskują na popularności, ponieważ są świetnym sposobem by przechowywać w nich zarówno produkty sypkie, takie jak orzechy, kawa, herbata, zioła, przyprawy czy przekąski, ale również smakołyki dla zwierząt czy kosmetyki – na przykład kule do kąpieli lub mydła. Opakowania te chronią artykuły przed wilgocią, pleśnią, zabrudzeniami oraz zachowują ich aromat. Niewątpliwą zaletą tego rodzaju opakowania jest jego lekkość, co pozwala na wygodny transport. Doypack posiada szersze dno, dzięki czemu torebka może estetycznie prezentować się na sklepowej półce, przyciągając wzrok klientów. Dodatkowo producent worków foliowych zadbał o okienko, dzięki któremu klienci mogą podejrzeć jak wygląda produkt w środku. To pomoże wzbudzić zaufanie co do jego jakości i świeżości. Ułatwi także klientom znalezienie produktu, którego szukają.

Uniwersalne torebki doypack

Torebki te mają niższą cenę od standardowych opakowań dostępnych na rynku. Są poręczne, lekkie i niezwykle wytrzymałe. Producent opakowań foliowych wyposażył je w korek, wentyl lub zamknięcie strunowe. Zwłaszcza to ostatnie jest świetnym rozwiązaniem w przypadku produktów sypkich, pozwala bowiem na wielokrotne otwieranie i zamykanie torebki przez klienta, przy jednoczesnym zachowaniu świeżości produktu. Nacięcie pozwala łatwo otworzyć opakowanie bez użycia noża lub nożyczek, co jest niezwykle wygodne. Torebki doypack można spotkać w wielu pojemnościach, kolorach, z przewagą papieru lub folii. Dzięki tak szerokiemu wyborowi każdy może znaleźć idealne rozwiązanie dla siebie. Klienci z pewnością docenią praktyczność i estetykę opakowań. Doypack można personalizować i zadrukować według swojego pomysłu. Takie rozwiązanie pozwoli na identyfikację wizualną firmy, dzięki czemu produkty będą kojarzone z konkretną marką.